Marketing voor mediabedrijven, media voor marketingbedrijven

CROW

Home / / CROW

CROW

Klant:
CROW
Opdracht:
Vervullen positie interim strategisch marketeer, ‘big data’ onderzoek van klanten en segmenten ten behoeve van de commerciële strategie.

Het project

CROW is een onafhankelijke kennisorganisatie zonder winstoogmerk die investeert in kennis voor nu en in de toekomst. CROW bedenkt slimme en praktische oplossingen voor vraagstukken over infrastructuur, openbare ruimte, verkeer en vervoer in Nederland. Dat doen ze door samen met externe professionals kennis te delen en toepasbaar te maken voor de praktijk. Gedurende 11 maanden heeft Marketingleague zowel interim management als divers marketingonderzoek gedaan. Michael is als strategisch marketeer voor het kenniscluster Verkeer en Vervoer aangesteld en Raffaele maakte voor de hele organisatie diverse klant- en segmentanalyses, die de basis vormen voor de marketing- en salesstrategie voor de komende jaren. Tenslotte verzorgden we de projectleiding van het Nationaal Verkeerskunde Congres 2014 in Media Plaza (ruim 400 deelnemers).