Over ons
Wij opereren in dynamische markten, waar de digitalisering niet alleen de aard van organisaties verandert, maar ook de wijze waarop ideeën en doelstellingen vorm krijgen en gerealiseerd worden. Voor onze klanten is het cruciaal om in de organisatie, of op specifieke projecten, de vertaalslag te maken van ‘business as usual’ naar het continue verbeteren van hun relevantie en de toegevoegde waarde voor hun klanten. Dit geldt in het bijzonder voor de mediasector, waar de digitalisering de niet alleen organisatie- en communicatieprocessen ingrijpend heeft veranderd, maar ook de producten en diensten. Maar het geldt ook in andere branches, waar het contact met de klant of de wijze van dienstverlening is veranderd.
Dit leidt tot complexe vraagstukken op het snijvlak van communicatie, (nieuwe) media, online platforms en organisatieprocessen. Deze arena vormt het werkveld waarin Marketingleague zich thuis voelt en een optimale bijdrage levert aan het realiseren van verschillende organisatie-, marketing- en communicatiedoelstellingen. Onze ‘insider’ kennis van media(bedrijven) en conceptuele denkkracht maken van Marketingleague een adviesbureau die breed inzetbaar is.